Subscription box, Book A Sloth Club

Sziasztok!
Mint azt már sokan biztos tudjátok amerikai példára Magyarországon is elindult az első Subscription box. Akik nem hallottak még ilyenről azoknak elmondom a lényeget.

Mi is az a Subscription box?
Magyarul Feliratkozós dobozt jelent tükörfordításban, de ez még nem árul el sokat magáról a dobozról (azon kívül, hogy fel kell rá iratkozni: D). Ezek havonta változó témában összeállított könyves dobozok. Mindegyik tartalmaz minimum egy könyvet. Ez az egyetlen biztos pont a doboz többi tartalma változó. Általában könyvjelzők, matricák, képek vannak bennük a témának megfelelően. De szerintem egyértelmű is lesz azonnal, amint megmutatom, hogy nekem mi érkezett a dobozban.

Kezdjük is!

Szerdán befutott a Book A Sloth-os dobozom, amire október óta (akkor rendeltem meg) várok. Így nézett ki és ez volt benne:
Téma: Álom és varázslat
Gondolom boszorkány üst akar lenni, de belőlem
azonnal előbújt a Sarah J. Maas fan, így szerintem ez
a Cauldren (az Üst).
És ezek voltak benne:
1.Könyv
Azonnal a legfontosabbal kezdem. Örömujjongásban törtem ki, amikor megláttam, hogy ezt a könyvet tartalmazza a doboz!!! Hónapok óta meg akarom venni, először angolul aztán láttam, hogy jön magyarul! Őszintén nem tudom miért nem vettem meg, de csak örülhetek, hiszen most már megvan! Gyönyörű könyv! Kemény borítós, beépített könyvjelzője van (anya azt mondja régebben szinte minden könyvnek volt, de most már ez nagyon ritka!), az elején egy érdekes térkép, csodás borító és a történet is nagyon vonz. Alig várom, hogy olvashassam!

2. Aláírásos kártya
A Caraval írójának az aláírása található rajta. Ugyan csak nyomtatott, de azért tetszik. A másik oldalán, ugyanaz van, mint a könyvjelzőn. "Remember. It’s only a game."

3. Caravalos papírkönyvjelző

4.Caravalos hand-made könyvjelző
Fém könyvjelző a lógó rajta pedig ugyanaz a felirat egy cirkusz képpel. Petusa készítette. Nagyon szép!

5.Caravalos matrica
Cirkuszt ábrázoló matrica. Csak el kéne döntenem hova fogom felragasztani...

6.Harry Potteres kulcstartó
Én egy Pitont kaptam. Nagyon aranyos és már rég vágyakoztam egy ilyen figura után, imádom!

7.Alíz Csodaországbános képeslap

8.Alíz Csodaországbános medál.
Icike-picike kis Alíz, tesóm azonnal kikönyörögte tőlem.

9.Tea
Erdei gyümölcsös. Még nem kóstoltam, de nagyon finom illata van.

10. Book A Sloth Clubos hand-made könyvjelző
Hihetetlenül cuki! bekerült a kedvenc könyvjelzőim közé. :D

Véleményem:
Én teljesen elégedett vagyok a dobozzal, nagyon tetszett. Változatos és igényes. Lehet még rajta mit javítani, inkább csiszolni, de ez elsőre csodás lett a többit az idő és a gyakorlat kijavítja.

Még meglátom a nagy ajándékvásárlás meg ünnepek miatt rendelek e a jövő hónapra, de nagyon csábít a téma és, hogy abban két könyv lesz :D <3 Végül rendeltem. :D

Book A Sloth Club:
Magyarországon az első könyves doboz készítők, a mostani (novemberi) volt az első nem minta dobozuk. Egyelőre YA könyvekhez kapcsolódó dobozokat állítanak össze (hiszen ez a korosztály veszi őket a legtöbbet), de vannak tervek további dobozfajtákról.
Ez a honlapjuk itt lehet előfizetni a dobozokra a decemberire ma (nov.18.) 10 órától: http://www.bookasloth.club/

Egyéb Subscription Boxok:
Mint említettem ez főleg Amerikában elterjedt. Pár magyar könyvmoly rendelt is onnan, de sokakat (többek között engem is) visszatartott, hogy a fantasztikus tartalmakhoz képest is szörnyen drágák a szállítás miatt.
Népszerűbb (vagyis amikről én is hallottam) doboz "márkák" (?nem tudok jobb szót) az OwlCrate és a FairyLoot.
Vannak tervek/célozgatások arra, hogy a Könyvmolyképző kiadó is indítana egyet, de egyelőre ebből nem tudjuk mi lesz. 

Ez lett volna hát az én bejegyzésem a novemberi Book A Sloth-os dobozomról. Remélem tetszett!

Ti rendeltetek valaha bármilyen könyves dobozt? Kedvet kaptatok egyhez?

Jó olvasást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene