Too Much Book Tag Beatrice8

Sziasztok!
Ma egy Book Taggel érkeztem, amire Nikiiu1023 hívott ki molyon. Nagyon köszönöm neki, egy élmény volt kitölteni! 
Az én kihívottaim: Arwen (A penchant for fantasy blog) és a blogtársam Babypsycho, ha van kedvetek és időtök töltsétek ki ti is!









1. Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?

Nehéz kérdés... Celaena? Talán...

2. A könyves szerelme(i)d?

Gondolom nem akartok holnapig itt ülni, szóval csak pár szerelmem sorolom fel.
Rhys, Rowan, Will Herondale, Étienn, Ridge...

3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?

Szegény Chaol. Most épp nem utálom, de voltak nézeteltérések köztünk és már sosem fogom úgy imádni, mint az első két részben.

4. Legnagyobb/ leghosszabb könyv a polcodon?

Valamelyik Outlander rész.

5. A legnehezebb könyv a polcodon?
Nem méricskéltem meg őket és nagyon rossz az ösztönös mérésem, de szerintem vagy az egyik Outlander vagy a Harry Potter Film Wizardy könyvem.

6. Vannak könyves posztereid?

Nyáron elhatároztam, hogy kidíszítem a szobám ezért nyomtattam mindenféle kedvenc könyvemből/sorozatomból képeket. Szerintem nagyon jól sikerült. Hamarosan tervezem is bővíteni őket.

7. Vannak könyves ékszereid?

Vannak :) Harry Potteresek, 5 szimbólumos nyakláncom, Időfutár és Bexi karkötőim.

8.OTP-d? (*OTP ~ One True Paring, avagy a tökéletes páros)
Nekem szinte mindig azok az OTP-im akik végül össze is jönnek. Nem tudok senkiket mondani, ebből még kedvenc szerelmeimnél is több van szerintem.

9. Kedvenc könyvsorozatod?
Mostanában kettőnek vagyok a megszállotja: Üvegtrón és Outlander.

10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?

Ér akkor is, ha nem az adaptációhoz íródott a dal és nem film, hanem sorozat? Biztos ér! :D
The Skye Boat Song, ami az Outlander sorozatadaptáció főcímdala. Gyönyörű és tökéletesen illik a könyv/sorozathoz. Imádom!




11. Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?

Főleg sorozatokat olvasok meg az én kedvelt műfajaimban egyébként is szinte csak azok vannak. Az egykötetes könyvek, amik tetszettek meg szerintem tökéletesen lezártak. Szóval nincs ilyen könyv.

12. Kedvenc egykötetes könyv?

Lány a kötélen, Esővágy, Apa, randizhatok egy lovaggal?, Éjszakai cirkusz

13. Mióta olvasol?

Mióta megtanultam. Az első könyvet önszántamból másodikban olvastam, onnantól kezdve sok gyerekkönyvet olvastam. Könyvmolynak a Szent Johanna Gimi olvasása óta vallom magam, ami ötödikben volt. Vagyis mától számítva körülbelül 5 éve.

14. Melyik Roxforti házba tartozol?
Pottermore szerint Hugrabug, szerintem Hollóhát, de a Hugrabug se rossz, az lesz akkora másodházam.

15. Mit keresel egy könyvben?

Humort, szórakozást, romantikát és valamit ami beszippant magába, valamit amitől a könyv egyedi lesz.

16. Kedvenc idézeted?

Túúúl sok van, de egyet azért leírok:

"To the people who look at the stars and wish.(...)To the stars who listen and the dreams that are answered."

Angolul nem beszélőknek meg egy másikat:

"Márpedig a kiképzetlen boszorkány veszélyes boszorkány. "

17. Kedvenc író(nő)d?

Sarah J. Maas

Ha ezt tegnap írom valószínűleg még felsoroltam volna párat, de ma elgondolkodtam rajta és rájöttem, hogy ő az akinek a majdnem az összes könyvét olvastam, több sorozatból és mindegyiket imádtam. Tudom, ha holnap kijelentenék hogy jön egy új könyve, azelőtt várólistáznám még mielőtt eloolvasnám miről fog egyáltalán szólni. Mert ha ő írta akkor csak jó lehet.

Kedvenc íróim, akiktől ma mind elvettem a döntetlen első helyet: Rick Riordan, nem tetszett a Vörös piramis, Cassandra Clare, csak az árnyvadász világból olvastam eddig (+a Vaspróbát de az nem nyűgözött le igazán), Diana Gabaldon, csak az Outlander első három részét olvastam, Leiner Laura majdnem nyert, de a Remeket inkább nem olvastam volna. Értitek mire gondolok?

18. Kedvenc borítód?


Modern boszorkány sorozat valamelyik borítója.

Debora Geary: Modern boszorkányDebora Geary: Láthatatlan boszorkányDebora Geary: Vakmerő boszorkányDebora Geary: Kóborló boszorkány

19. Akciódús vagy Romantikus?

Romantikus

20. Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?

Tesómhoz vagy fel molyra.

21. Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?

Ez egy szép nagy keretek között változó intervallum, amit rengeteg minden befolyásol. Nyelv, hosszúság, szabadidő mennyisége, könyv típusa, beszippant e a könyv... A Book-a-thon óta biztosan tudom, hogy egy hét alatt öt könyvet el tudok olvasni nyáron. Szívesen mondanék bármilyen időt, de tényleg nem tudok, pedig minden olvasásom kezdési és befejezési időpontja majdnem percre pontosan rögzítve van.

22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?

Mármint, hogy miért van vége vagy meghalt valaki? Ha meghalt valaki akkor valószínűleg nem tetszik a könyv és igyekszek gyorsan megfeledkezni róla, ha imádtam és sajnálom, hogy vége akkor vagy egy óráig max, ha kedvenc azért nem lett és nem sorozat, ha kedvenc akkor tudok akár napoki is gyászolni. Az ACOWARt és az EoSt körülbelül másfél hétig gyászoltam egyesével.Post Book Depression: That feeling you get when you finish a good book that you didn't want to end.

24. Pozitív dolgok egy szereplőben?

Egyediség és humor. A tervezőkészség is egy nagyon jó pont nálam.

25. Negatív dolgok egy szereplőben?


Önsajnálat, álszerénység, mártírkodás, szenvedésre való hajlam illetve amikor nem veszi észre ami az orra előtt van.

26. Miért kezdtél el blogolni?

Mert valaki blogtársat keresett és szeretek könyvekről véleményt írni.

27. Félelmetes könyv?

Köszi nem kell.

28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?

Empire of Storms. Micsoda meglepetés, hát nem?!

29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?

Outlander 3.- Az utazó

30. Kedvenc könyvcímed?

Viszlát, és kösz a halakat!
So long and thanks for all the fish.

31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?

Legutóbb kiolvasott könyvem Colleen Hoovertől a Reménytelen.

32. Mit olvasol éppen?

A Lucyt On Saitól és a Holló évszázada novelláskötetet.

33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?

Sherlock Holmes sorozat, de az igencsak távol áll az eredetitől, szóval a Minden, minden.

34. Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?

Nem tudok választani, de kihívómhoz hasonlóan biztos, hogy én is szívesen elbeszélgetnék Magnus Banenel.

35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?

Sarah J. Maas

36. Kedvenc olvasós nasi?

Még a diétám előtt imádtam az étcsokis aszaltmeggyet, azóta csak egyszer ettem.

37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?

Modern boszorkány világa, vagy a Harry Potteré, de igazából szinte minden fantasy világ megfelel.
38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?

Disztópiák.

39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?


Ma. Érkezett két könyvem, amit "használtan" vettem, de mindkét könyv zsírújnak néz ki, szerintem ki se volt nyitva, még az illata is új. Igen, ezt leellenőrizendő szagolgattam meg őket.

40. Furcsa veszekedések a könyvekben?

Megint csak kihívómhoz hasonlóan én is imádom, amikor a főszereplő magával veszekszik.

41. Kedvenc romantikus könyv?

Nálam szinte alapfeltétel, hogy romantikus legyen a könyv. Ha nem az, nagyobb eséllyel nem tetszik. Nézzük ezt számszerűen: Jelen pillanatban 65 kedvenc könyvem van és ebből csak 5 az amire nem mondanám, hogy romantikus.

42. Írsz?

Blogot? Igen.
Órai jegyzeteket? Igen.
Listákat? Igen
Verset, novellát, regényt, színdarabot vagy bármi más kreativitást igénylő dolgot, amire ez a kérdés igazából utalt? Nem.

43. Kedvenc varázstárgy?

Varázspálca

44. Quidditch posztod?

Fogó

45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?

Gondolom nem ér, ha szorosan kapcsolódik egymáshoz a könyv és a zene (pl.: MSD), szóval Maroon 5– Animals. Erről mindig a Napernyő protektorátus sorozat jut eszembe.





Fandoms are Family
46. Kedvenc könyves közösségi oldal?

Moly <3

47. Használod?

Persze! Azért a kedvencem!

48. Kedvenc Fandom?


Sarah J. Maas fandom, Árnyvadász fandom

49. Hány könyved van?

Per pillanat 225 körül van a számuk.


Jó olvasást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene