Read-a-thon 2017. eredménye

Az előző bejegyzésemben a Read-a-thonról volt szó. Most lett tegnap vége, így itt is vagyok, hogy megosszam veletek, milyen eredménye lett ennek a kis kihívásnak, milyen könyveket sikerült elolvasnom és hogy tetszettek. De előtte elmondom újra július 31-én, hétfőn kezdődött és tegnap vasárnak ért véget. Ez alatt a 7 nap alatt kellett elolvasni 5+1 téma szerint 6 könyvet. Ez átlagosan 1 könyvet jelent egy nap, ezért igyekeztem rövid könyveket választani. De nézzük is, hogy hogy sikerült! Olvasási sorrend alapján írok róluk, de odaíróm, hogy melyik témához választottam, hány oldalas és az értékelésemet róla.
Kezdjük!

Hétfőn ezzel a könyvvel kezdtem és még aznap befejeztem. 246 oldalas. A nyári könyv témához választottam, mivel nagy része nyáron játszódik.

Értékelésem:
Ez meg mi a franc volt? 
Ez volt az első Read-a-thonos olvasmányom és sikerült is ma befejeznem. De úr isten ez a könyv! 
Ne nézz utána! Ne érdekeljen, hogy miről szól! Ne nézz róla értékelést! Csak. Olvasd. El. Tényleg! 
Ennyi.


Szóval első nap pipa!









Kedden aggódtam, hogy mennyire fogok tudni olvasni, mert strandolni mentünk, de végül kiderült, hogy teljesen felesleges volt, mert a déli órákban úgysem lehet fürdeni, hát olvastam. 306 oldalas. A 2013 előtti könyv kategóriához választottam. Muszáj volt már valahogy rávennem magam az olvasására, mert az elsőt még januárban olvastam és azóta szerettem volna ezt is. Pláne miután csodával határos módon áprilisban sikerült az egész sorozatot megvennem OLCSÓN. Ez szinte lehetetlen, mert boltokban már nem árulják és a használtan eladók többsége tisztában van azzal, hogy ezért mennyit is ér egy könyv (8000ftt simán elkérnek érte). Szerencsére nekem sikerült megvennem olcsón, nagyon örültem.

Értékelésem:
Rose egy vagány szerű karakter, de néha a hajamat tépem tőle. Fogja már be! Nem az hogy a stílusa idegesítő lenne, vagy túl sokat beszélne. De mint ahogy azt ő is tudja, mindent a lehető legalkalmatlanabb pillanatban mond és nem képes leállni. De amikor épp nem egy ilyen pillanatát éli, bírom. Dmitrijvel össze kell jönniük! Izgalmas cselekmény, jó stílus, szuper könnyen olvasható. 
Második nap pipa!



Szerdai könyv. 312 oldalas és a +1, szabadon választható könyvem lett.
Értékelésem:
Nagy bajban vagyok a csillagozással, mert nem tudom mit gondoljak erről a könyvről. 
Érdekes volt mindenképp. Minden nap egy más élet, más test ugyanaz a személyiség. Rengeteg problémát felvet a könyv, nagyon elgondolkoztató. Joga van-e hogy azt csináljon a testtel, amit akar? Ha nincs, akkor mit követett el, hogy nem lehet normális élete? Szörnyen sajnáltam őt. Mert igaza van, ha senki nem tudja, hogy létezel, akkor létezel egyáltalán? Hiszen a lét bizonyítéka, hogy valaki más is tanuskodik róla. Borzalmas lehet úgy élni, hogy személy szerint veled senki sem foglalkozik. Ha meghalnál (és a testet nem rántanád magaddal) senki sem venné észre, hogy nem vagy többé. 
De ki is tulajdonképpen „A”? Mit lehet tudni róla? Hiszen minden nap máshogy néz ki és oké nem a külső a lényeg, de a kívülállóknak jelen esetben Rhianonnak igenis számít. Így 
tényleg nem lehet kapcsolatban élni. 
Szóval ez egy nagyon érdekes könyv volt. „A” kicsit végletes volt, egyes dolgokban nagyon bölcs egyesekben meg teljesen tudatlan és naiv. 
A végét utáltam, sírtam is rajta. 
Ettől függetlenül mégis tetszett, könnyen lehetett olvasni. 
Másik szemszögből nem fogom elolvasni.
Harmadik nap pipa!


Csütörtökön szinte biztos voltam benne, hogy nem végzek, mert addig ez volt a leghosszabb könyv a maga 364 oldalával és este 9-10-kor még a felénél se jártam. Aztán hirtelen beindultak az események és hajnali kettőig, amíg nem olvastam ki, nem tudtam letenni. A sorozatfolytatás kategóriához választottam.
Értékelésem:
Imádtam! Tökéletes lezárása lett a sorozatnak. 
Természetesen a végkifejletig foggalmam sem volt mi lesz a megoldás, de tetszett és a nagyon gyenge, szinte nem is létező nyomozósi készségemmel is megértettem körülbelül mi hogyan történt. Ez nagy szó! Most, hogy vége, újra kéne olvasnom a sorozatot hátha, teljesen megértem. 
Imádtam a szereplőket, Adriennt, a stílust, a poénokat, a nyomozást (akkor is ha sokszor nem bírtam követni). 
Hihetetlenül izgalmas volt a felétől. 
Ez egy fantasztikus sorozat volt! A továbbiakat majd egy blogbejegyzésben fejtem ki, valamikor. Ajánlom mindenkinek!
Negyedik nap pipa!

Ironikus módon, ez volt a legrövidebb könyvem 232 oldallal és mégis ezt olvastam a legtovább. Pénteken és szombaton is. Ezt a kék könyv, a tenger jegyében témához csatoltam. Bár egyértelműen nem tengeres inkább téli, de mindegy!
Értékelésem:
Jó volt és tetszett, de nem fogott meg. 
Semmi különösebb bajom nem volt vele, csak hogy úgy éreztem, hogy ebből sok minden hiányzik. Ötletes volt, de mégse varázsolt el. Lehet rossz hangulatomban talált az volt a baj. 
A vége cuki, megfordult a fejemben, hogy nem olvasom tovább a trilógiát, inkább a képzeletemre bízom, de mégis elolvasom majd valamikor. 
A borítója gyönyörű.
Ötödik nap két nap alatt ugyan, de pipa!



És ezután az utolsó napon, vasárnap jött a probléma. Ezt a könyvet kellett volna olvasnom. Nem számítottam rá, hogy sikerül kiolvasnom, mert bár nagyon szeretem nem valami könnyen olvasható sorozat és 486 oldal. Ha lett volna más választásom, nem is válogatom be, de a szerzők kevencei közül egyedül ez tetszett, úgyis olvastam már az első részt. Nagyon vártam már, hogy olvashassam egészen vasárnap reggelig. Vasárnap reggel minden kedvem elment az olvasásától, nem tudom miért! Egyszerűen elkezdtem volna olvasni, de az agyam meg így: nem nem nem! Én nem veszekszek magammal mostanában nem hiányzik egy olvasói válság nyáron, köszönöm szépen! Így fogtam magam és olvastam valami mást.


Ezt. Pénteken vettem és azonnal el is akartam olvasni a Read-a-thon után. Aztán ugye vasárnap nem sikerült a kijelölt könyvet olvasnom, így inkább ezt kezdtem el. És fejeztem is be pár óra múlva.
Értékelésem:
Hála istennek, hogy ez jobb volt, mint az előző! Az eleje nagyon nem úgy indult és féltem, mert ha pont az utolsó két rész tetszik ennyivel kevésbbé akkor az a sorozat élményére is rányomta volna a bélyegét. De nagyon tetszett! Nem indult jól. Rossz múlt, elzárkózó lány ezen már nem is csodálkozunk egy Lélektársak regényben, de ebben még deprimálóbban hatott. 
Summer szülei… szerintem mindketten energia/érzelem vámpírok. Különböző módszerekkel és különböző okokból de az eredmény ugyanaz. 
Am Halt illeti őt nagyon bírtam. Sokkal jobban, mint Marcust, nyilván nem annyira, mint a Benedict testvéreket, de mondjuk annyira, mint Alexet. Cukik együtt. Viszont magyarul szörnyű, hogy így hívják! Hal. :DD 
Victort sikerült jobban megismernünk itt és még kell hogy mondjam kicsit meglepett a szökésével. A komoly Victor fogja magát és a tilosban járva egy szó nélkül megszökik, hogy megszöktesse a lélektársát? Semmi értelme nem lenne az előző mondatnak és ha a könyv elolvasása előtt mondják nekem el se hinném a lélektárs szó nélkül. De így, hogy benne van épp csak egy picit meglepő, hiszen Victort pont olyannak képzeltem, hogy mindig óvatos, meg szabálytartó egészen addig, amíg nem a lélektársáról van szó, mert akkor az örök jófiú rosszfiúba megy át. Vagány volt. A lélektársa is szimpatikus. 
Határozottan tetszett, hogy ebben nem spóroltak annyira a Benedictekkel és a lélektársakkal(jó belőlük egy kicsit kevés volt). Mindegyikük jókor, jó helyen volt lélegzetelállító.
Summer okostojás és határozottan mártírkodásra hajlamos (mint szinte mindenki ebben a sorozatban az elején illetve a végkifejlet előtt). Egyébkként nincs komoly bajom vele. 
A vége csodaszép és szirupos és imádom a Lélektársak könyv végeket! 
A borítóját ennek is imádom. 
Hatodik nap pipa??

Így sikerült hát az én Read-a-thonom. Elolvastam 5 könyvet az elvártaknak megfelelően aztán meg, mivel az agyam fellázadt egy 6. könyvet teljesen random. Én sikeresnek könyvelem el. Többet olvastam el, mint számítottam rá. 
Remélem hamarosan hozok pár bejegyzést, de őszintén kételkedek benne, mert van egy olvasatlan Feledés 3-am, Szitakötő borostyánban-om és egy Empire of Storms-om!! Ha csak rágondolok arra, hogy mindjárt olvashatom az EoSt fangörcsöt kapok, így lehet most egy jó pár napig nem leszek beszámítható állapotban, bocsi :DD.
Jó olvasást mindenkinek! 




1 megjegyzés:

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene