Cookie O'Gorman: Kamuzások, ​kavarások


"Anya azt hiszi, leszbikus vagyok."

Szinte az összes LOL-os könyvet olvastam, de nagyon kevés van, amiről értékelést is tudok írni. Ez azért lehet, mert a legtöbb egy kaptafára épűl. Aztán ott vannak a különlegesek, amikbe van valami ami többé teszi őket, a többi LOL-os könyvnél, ezek a kedvenceim és ezekről tudok is írni, ilyen a Csókelvonó kockáknak és a Cinder és ella (amiről még sajna nem írtam). Most a legújabb ilyenről hoztam értékelést. Ez nem más,  mint a Kamuzások, kavarások.
Kezdjük!

Fülszöveg:
Sally mindjárt begolyózik! Komolyan, ha a legjobb barátnője még egy lúzert rászabadít, tutira bekattan. Ahhoz, hogy megússza a ráerőltetett randikat, a lánynak szüksége van egy álpasira, méghozzá gyorsan, és Becks, a szívdöglesztő, szuperokos focisztár vállalja is a feladatot. (Ami fura, mert Sally le merné fogadni a kedvenc griffendéles pulcsijában, hogy a srác sajna kizárólag barátként tekint rá.) De hiába a sok bizsergető csók − a hitelességért mindent! −, a barátnője mégsem veszi be, hogy Sally tényleg szerelmes Becksbe. A fene se gondolta, hogy néha az igazság tűnik a legnagyobb kamunak.

Vélemény:

Nagyon tetszett, csak úgy faltam a lapokat, ezért sokáig gondolkoztam rajta adjak-e neki 4,5-öt. Adtam. 
Tényleg imádtam, hogy Sally Harry Potter, Star Trek, Star Wars, Gyűrűk Ura, X-men és egyéb könyv és fantasy/sci-fi film mániás, nagyon szórakoztató volt. Imádtam, hogy beöltözött és, hogy ennyire mániákus volt ilyen dolgokban. Milyen menő már így bemutatkozni: 
–Szia! XY vagyok. 
–Én Sally. Szereted a Harry pottert? 
:DD
"– Ugye tisztában vagy vele, hogy a griffendéles pulcsi van rajtad? Már nyitottam a számat, hogy elmondjam, ez a pulcsi limitált szériás darab, egyenesen a hivatalos Harry Potter-ruhakollekcióból, de ő folytatta: – És ugye azzal is tisztában vagy, hogy amikor Daisy megérkezett, felemelted a jobb kezed, és azt a furcsa Star Trek-es kézjelet csináltad? (…) – Az a vulcani nép üdvözlése – motyogtam. – Rendben – folytatta anya –, de muszáj volt hozzátenned, hogy „Hosszú és eredményes életet”?"
 Ez nagyon feldobta könyvet szerintem egy csillagot csak ennek köszönhet. És a jelenet, amit előadtak Hookerrel, csak így tök lazán! Nem láttam a filmet és nem nézek westerneket, de ezek után megnézem valamikor. 
A kerítősdi nagyon idegesített, telejesen együttéreztem Sallyvel, bár nekem szerencsére nincs ilyen tapasztalatom. A kerítősdi nagyon idegesített, telejesen együttéreztem Sallyvel, bár nekem szerencsére nincs ilyen tapasztalatom. 
"– Nincs semmi baj – tette a kezét a vállamra Leo. – Becks sohasem hajtana rájuk. – Így van – értett egyet Thad. – Ő csak a tiéd. – Pedig az a vörös nagyon dögös – tette hozzá Ollie, amivel kiérdemelt egy nyaklevest Mr. Kenttől. – Jézusom! Ezzel csak azt akartam mondani, hogy Becks hűséges."
És akkor most beszéljünk Becksről és Sallyről. 
Kiskoruk óta barátok és Sally azóta szereti meg Becks is viszont, amit nyilván az elejétől tudni lehetett és nem meri elmondani neki, mert akkor elveszítheti. Amit megértek, de nekem ez bonyolult nem igazán értem mit gondoljak-e bénák voltak-e amikor ilyen sokáig kerülgették egymást. Nyilván azt gondolom, hogy én előbb bevallottam volna, de mivel még nem voltam a legjobb barátomba szerelmes, ezért nem tudhatom, hogy valóban azt tettem volna. Még csak azt se mondhatom, hogy teljesen egyértelmű jeleket kapott. Vagy hogy nem gondolta egyszer is akár, hogy esetleg Becks is viszontszereti, mert ez nem igaz, a jelek változtak és gondolt rá, csak kicsit túúl sokszor elvetette az ötletet. 

Az vicces volt, hogy mondták neki, hogy nézze a képen Becks milyen szerelmesen néz rá, ő meg így: Becks mindig így néz rám :DD Ja, pontosan! Becks meg kicsit lehett volna kockázatvállalóbb hamarabb őszintén! Sally hamarabb vallott neki szerelmet!. Persze ettől még kell nekem egy Becks! 
"– Hát kell nekik egy közös becenév – kezdte a magyarázatot Becks bátyja. – Lehetne „Secks” is, de figyelembe véve a jelenlegi helyzetet…"
Mindig is szerettem a legjobb barát szerelmeket könyvekben, filmekben 
(Kivéve, ha Clary és Simon. Nem, igazából az is tetszett volna, ha nem tök egyértelmű, hogy Clary nem érez semmi romantikusat Simon iránt). Szerintem nagyon valóságosak és nincsenek benne ilyan problémák: alig ismerték egymást, hogy lehetnek szerelmesek egymásba; ja persze az iskola menőfiúja kiszúrja a lúzert, stb.. Persze én ezeken se szoktam sokáig fenn akadni, de nem is szoktam beleszámítani a legtöbbjüket a valóságos kapcsolatok a könyvekben kategóriámba. 
"– Helló, Mrs. Nicholls – vigyorgott Becks. – Épp megjöttem, és láttam, hogy Sal az ereszcsatornáról lóg. És most én vagyok a nap hőse.Rásandítottam. Azt persze elfelejti hozzátenni, hogy csak miatta lógtam az ereszről."
Azért idegesített néha egymás kerülgetése, hogy a LOL könyvek, mindig túl hamar fejeződnek be, pont a legjobb pillanatban, a folyamatos félreértések, meg az emberek pont az igazságot nemhiszik része, ez nagyon fel szokott bosszantani. 

Ettől eltekintve úgy érzem mégis megvolt benne az a plusz, ami a nagyon jó (4 csillag) könyveket elválasztja nálam a kicsit hűha könyvektől (4,5), amikben van valami plusz. Szokásos LOL könyves alapsztori, de tetszik a stílus és a kivitelezés, legyne 4,5 csilag! Tényleg nagyon nagyon tetszett, ez egy jobb fajta LOL könyv, ajánlom!

10/9

Olvasd el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene